[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”Hero” _builder_version=”4.19.1″ background_enable_image=”off” parallax=”on” custom_padding=”||0px||false|false” global_module=”24688″ global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_row _builder_version=”4.19.1″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” custom_padding=”||||false|false” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_post_title meta=”off” featured_image=”off” _builder_version=”4.19.1″ _module_preset=”default” title_font=”Yeseva One||||||||” title_text_align=”center” title_text_color=”#000000″ title_font_size=”75px” title_font_size_tablet=”75px” title_font_size_phone=”50px” title_font_size_last_edited=”on|phone” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”Brands” _builder_version=”4.16″ custom_padding=”100px|0px|100px|0px” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_row _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_text _builder_version=”4.19.2″ text_font=”Montserrat|500|||||||” text_text_color=”rgba(47,56,84,0.5)” text_font_size=”16px” text_line_height=”1.9em” header_font=”||||||||” header_2_font=”Yeseva One||||||||” header_2_font_size=”50px” header_2_line_height=”1.3em” text_orientation=”center” max_width=”700px” module_alignment=”center” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content” sticky_enabled=”0″]

WYMIANA ZAKUPIONEGO PRODUKTU jest uzależniona od “dobrej woli” sprzedawcy i musi być każdorazowo uzgadniana z Działem Obsługi Klienta, nie później niż 7 dni od daty doręczenia przesyłki.

KONIECZNE WARUNKI WYMIANY

Wymieniany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie.

TERMIN REALIZACJI WYMIANY

Procedura wymiany produktu może trwać do 7 dni. Klient ponosi koszty odesłania towaru do E-sklepu.

OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO DOKONUJĄCEGO WYMIANY

 Aby wymienić produkt, który został zakupiony w e-sklepie WIBS należy:

1.           Wypełnić formularz wymiany, który został wysłany wraz z produktem (jeśli nie posiadają Państwo formularza można go wydrukować tutaj- pobierz formularz).

2.           Dołączyć oryginalny dowód zakupu (jeśli na paragonie lub fakturze występują jeszcze inne produkty, wówczas paragon zostanie skorygowany i odesłany drogą mailową).

3.           Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.

4.           Jeśli nowo zamawiany produkt jest droższy od wymienianego, należy dopłacić różnicę na konto e-sklepu: mBANK 42114020040000390275977164 (w tytule wpisując numer zamówienia) lub w formularzu wskazać POBRANIE i dopłata zostanie pobrana od Kupującego przez kuriera.

5.           Jeżeli nowo zamawiany produkt jest tańszy od wymienianego, należy podaż nr konta na które ma zostać wpłacona różnica w płatności.

6.           Klient ponosi koszty odesłania towaru do e-sklepu.

7.           Wymieniany produkt z dołączonym formularzem wymiany, dowodem zakupu (paragon, faktura VAT), należy odesłać na adres:

Producent Konfekcji Młodzieżowej i Damskiej WIBS

ul. Norwida 3

63-400 Ostrów Wielkopolski

E-sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]